کلمات تبلیغاتی بیشتر از هر چیز دیگری بر روی مخاطب شما تاثیر گذار است

در تبلیغات و کلا تبلیغاتی که برای سایتتون انجام میدین آنقدر که کلمات بر روی مخاطب تاثیر گذار است طراحی و گرافیک تاثیر گذار نیست. این اتفاق حتی در موسیقی هم کاملا ملموس است به عنوان مثال وقتی شما یک آهنگ با ریتم شاد گوش میدهید ولی ترانه و محتوای آهنگ پیام غمگینی دارد خود به خود شما هم غمگین میشود، حالا هر چقدر که این آهنگ با پیام و ترانه همسو تر باشد میتواند تاثیر گذاری بیشتری داشته باشد، در نهایت تاثیر ترانه بیشتر از آهنگی است که میشنوید.

جملات تبلیغاتی باید به گونه ای نوشته شوند تا مخاطب بتواند با آن ارتباط برقرار کند به جملات زیر دقت کنید:

  • آقای کلاهدوز ۱ میلیارد تومان در آمد از طراحی سایت دارد.
  • آقای کلاهدوز توانست ۱ ماه پس از پایان دوره ۱۰ میلیون تومان در آمد داشته باشد.

جمله دوم میتواند ارتباط بهتر با مخاطب برقرار کند و مخاطب خود را به جای آن فرد که ۱۰ میلیون در آمد داشته بگذارد

به نظر شما کدام یک از جملات زیر میتواند موفق تر باشد؟

  • آیا شما هم نگرانید که در طراحی سایت خود دچار مشکل شوید؟
  • آیا شما در طراحی سایت با این مشکلات روبرو میشود؟

در جمله دوم مخاطب میتواند ارتباط بیشتری با پیام برقرار کند و این پیام حس کنجکاوی بیشتری را د مخاطب بوجود می آورد، در جمله دوم این حس  را در مخاطب بوجود می آورد که در این مقاله یا تبلیغ مشکلاتی هستند که احتمالا او با آنها مواجه است و میتواند مشکلات خود را در میان آنها پیدا کند. در جمله اول حتی حس کنجکاوی هم در مخاطب بوجود نمی آید تا درباره آن جستجو کند

اگر سر خط پیامهای تبلیغاتی و مقالات شما قوی نباشد بهترین مقاله نویسها هم نمیتوانند مقاله ای بنویسند که بتوانند در آن محصولات شما را بفروشند، سر خط ها مشتری را جذب میکند و به آنها انگیزه خرید میدهد. چنانچه در سر خطها دچار اشتباه شوید و مشتریان را با انگیزه ای که به خرید ختم نشود به سایت خود جذب کنید نمیتوانید اجناس و محصولات خود را به آنها بفروشید

چنانچه تمایل داشتین میتونین از طریق تلفنی که در سایت ثبت شده برای مشاوره تبلیغاتی با ما تماس بگیرید